Izvēlaties vēlmju sarakstu

Longopac atkritumu savākšanas sistēma SOL Baltics birojā Rīgā

Longopac atkritumu savākšanas sistēma SOL Baltics birojā Rīgā

Longopac atkritumu savākšanas sistēma SOL Baltics birojā Rīgā

SOL Baltics jaunajā birojā Rīgā nu jau kopš 2021. gada decembra ir ieviests Longopac atkritumu apsaimniekošanas risinājums. Latvijas birojā ir iespēja šķirot atkritumus četros veidos: papīru, sadzīves atkritumus, stiklu un plastmasu. Devāmies uz SOL Baltics filiāles biroju Rīgā, lai noskaidrotu, kā sistēma atvieglojusi ikdienu un kā vislabāk ieviest atkritumu šķirošanas risinājumu birojā. Pieredzē dalās uzņēmuma Biznesa nodaļas vadītāja Latvijā, Anna Ržavskova.

Pastāstiet mazliet par SOL Baltics darbību un uzņēmuma vērtībām!

Esam viens no lielākajiem uzkopšanas un apsaimniekošanas uzņēmumiem Baltijā, mūsu Latvijas filiāle atrodas Rīgā, piedāvājam individualizētus risinājumus un nodrošinām augstu kvalitāti un profesionālismu ikvienā no mūsu pakalpojumiem. Mūsu vērtības atspoguļojas ikdienas darbībā un vadības stilā. Esam par ilgtspējīgu un ilgmūžīgu risinājumu radīšanu, kā arī to ieviešanu mūsu uzņēmumā.

Vai šos risinājumus izmantojāt arī, kad plānojāt jaunā biroja iekārtojumu?

Kad domājām par mūsu jauno biroja iekārtojumu un funkcionalitāti, gribējām ievest labāko praksi un risinājumus, ko redzējām pie mūsu klientiem un sadarbības partneriem.  Mūsdienās birojs ir vieta, kur mēs sadarbojamies, komunicējam, dalāmies un strādājam kopā. Mums bija svarīgi,  lai SOL birojs atbilstu mūsu komandas dzīves stilam un dinamikai. Piemēram, SOL vadītajiem nav atsevišķi kabineti, savukārt, visai komandai ir vienlīdzīgi darba apstākļi.

Neskatoties uz to, ka mums katram nav sava personīgā galda, visi SOL kolēģi ir laipni gaidīti birojā un var izmantot koplietošanas darba vidi, atpūtas zonas un visu, ko piedāvā SOL birojs.Mūsu personīgās mantas ar dokumentiem tiek glabātas drošā personīgajā skapītī. Skapītis izveidots pēc SOL pasūtījuma, lai tas būtu datora, dokumentu un stacionāro preču glabātuve, kā arī tas kalpo kā privātā pastkastīte.

Jā, nav kur nolikt savu kaktusu, bet darba vidē atmosfēra ir izveidota kā mājās, lai būtu patīkami te atrasties. Galvenā doma ir savstarpēji vairāk komunicēt. Covid laikā mēs pietiekami ilgi pavadījām mājās un izolējāmies viens no otra. Sapratām, ka lai būtu kopā ar cilvēkiem, jāveido cita vide, kura ir maksimāli draudzīga un ir prieks šeit atrasties, jo idejas dzimst nevis pašā darba šūnā, bet gan kaut kur pa ceļam pie kafijas aparāta.

Kā nonācāt līdz Longopac atkritumu šķirošanas sistēmas ieviešanai birojā?

Ar Longopac atkritumu šķirošanas sistēmu SOL Baltics ir pazīstams jau sen. SOL Baltics to izmanto gan Igaunijas, gan Lietuvas birojos, taču mūsu biroju Rīgā ar to iepazīstināja Profiks Clean pārdošanas menedžeris Ansis. Kad bija jāiekārto jaunais birojs Uriekstes ielā, bija skaidrs, ka kritērijs interjerā būs ilgtspējība, ergonomika un kvalitāte. Longopac atbilda visiem šiem kritērijiem. Mums ir svarīgi, lai birojs rada mājīguma sajūtu, kur darbinieks jūtas labi.  Ievērojam “Clean Desk Policy”, pie mums nav atkrituma tvertnes zem galdiem vai lieku mantu uz galdiem, darbadienas beigās katrs pats savu darba galdu novāc un dodas mājās. Respektējam apkopēju laiku un darbu. Mūsu darbā bieži vien nepieciešama stipra emocionālā noturība, taču bieži vien darbiniekiem uzkopšanā var nākties saskarties ar kādām stresa situācijām. Uzkopējs atdod ne tikai fizisko, bet arī emocionālo spēku, tādēļ mums bija svarīgi radīt drošu, praktisku un mājīgu vietu, lai vismaz atnākot uz biroju būtu laba un patīkama sajūta, ka viņu šeit uzklausa, saprot un viņš jūtas labi. Kad iekārtojām biroju, izvērtējām, kā attiecīgā lieta birojā kalpos darbiniekam un vai tas nesīs pienesumu birojā. Jau no paša sākuma bija skaidrs, ka Longopac sistēmai jābūt mūsu birojā.

Kas ir tie ieguvumi, kurus izjūtat visvairāk, kopš izmantojat Longopac sistēmu?

Mums bija svarīga ilgtermiņa vērtība. Ja mēs pareizi lietojam Longopac, tad tas ir saimnieciski izdevīgāk. Apmeklējām Profiks Clean organizēto semināru Cleaning Day, kur paši Paxxo pārstāvji, kas radījuši Longopac risinājumu stāstīja par ilgtermiņa ieguvumiem gan finansiāli, gan saimnieciski, gan arī uz apkārtējo vidi. Pieņēmām to kā faktu un sekojām šai idejai.

Cik ērti ir lietot sistēmu? Kā darbinieki birojā pielāgojās šai sistēmai?

Longopac ir ļoti ērti lietot, tas ir gan praktisks, gan elegants risinājums. Tā kā mūsu darbinieki atbilst visām uzņēmuma vērtībām, tā jau ir kļuvusi par mūsu ikdienu, un Longopac nav kaut kas svešs un sarežģīts. Protams, jaunos darbiniekus apmācam, kā šo sistēmu izmantot, jo tikai pareiza tās izmantošana nodrošinās ilgtspējīgu risinājumu un prātīgu resursu izmantošanu. Taču arī darbinieki to nu jau uztver par ikdienu un dzīvesveidu.

Ko Jūs ieteiktu citiem birojiem, kas vēlas ieviest ilgtspējīgākus atkritumu šķirošanas un apsaimniekošanas veidus?

Citiem ieteiktu nebaidīties no pārmaiņām un neuztraukties par to, kā tad mēs dzīvojām agrāk un, ka tagad mēs cilvēkiem atņemsim miskastes zem galda, un viņi nebūs apmierināti ar darba vidi. Patiesībā jūs viņiem dodat iespēju dzīvot ilgtspējīgāk un domāt par savu apkārtējo vidi. Nevajadzētu baidīties un uzņemties iniciatīvu jaunās sistēmas ieviešanā, jo ja viens rādīs priekšzīmi, ar laiku visi sāks tam sekot. Mēs taču visi gribam dzīvot ilgtspējīgākā nākotnē, tādēļ ieteiktu nebaidīties un vienkārši to darīt!

 

Radušies jautājumi? Sazinieties ar kādu no mūsu draudzīgajiem pārdošanas speciālistiem!

Līga Jermolajeva
Pārdošanas speciāliste
Liene Bērziņa
Pārdošanas speciāliste
Andris Kurpnieks
Pārdošanas speciālists
Ansis Vanags
Pārdošanas vadītājs

Visi produkti:

2022. gada 4. oktobris